FHN Online ‘Wallet’ en errors op betalingen

Bij sommige mensen komt het voor dat zij een betaling doen in het systeem, bv geld storten in hun ‘Wallet’ of inschrijfgeld betalen voor een wedstrijd, maar dit niet terug kunnen zien in hun account. We hebben dit vorige week direct teruggekoppeld aan de ontwikkelaar en zij zijn erachter gekomen dat het te maken heeft met JAVAscript-errors. Dit is bij een enkeling het geval, maar kan dus gebeuren op dit moment. Deze week installeren ze een ‘tracker’ zodat zij deze errors kunnen volgen om het probleem op te kunnen lossen.

Tot die tijd willen wij vragen om zo snel mogelijk een email te sturen naar online@fhn.nl als het volgende zich voordoet:

  1. Je hebt geld in je wallet gestort en je ziet dit niet terug in jouw account
  2. Je hebt ingeschreven voor een wedstrijd, betaald en ziet dit niet terug in jouw account onder de Tab ‘Inschrijvingen’.
  3. Je hebt een financiële transactie gedaan en je ziet dit niet terug in jouw overzicht op de Tab ‘Account’ onderaan de pagina.

Wij sporen het dan op en zorgen dat het via de achterkant goed komt.

In de email graag vermelden onder welke naam (naam die op de bankrekening vermeldt staat) het is overgemaakt en welk bedrag zodat wij makkelijk en snel kunnen zoeken.

Lukt het niet om jouw account te activeren? Of loop je tegen inschrijfproblemen aan? Laat het ons weten, we proberen alles binnen 24-48 uur op te lossen.

26 augustus 2022

FHN Online